Sunday, November 16, 2014

Do you know the way....?

Mint mar emlitettem, a Lettnek egesz jo a zenei izlese.



Aztan ma delutan - mar itthon* - kiderult hogy Trijntje fogja kepviselni Hollandiat az Eurovizion.
Erremondom azt hogy: All is Eurovision.

*Tudtuk hogy ez a hetvege szabad lesz mindkettonknek es itt is vagyunk a varosban. Igy termeszetesnek tunt hogy toltsuk egyutt (legalabbis egy reszet). Pentek este erre bemutattot a baratainak - az csak utobb raktam ossze hogy a fontosabbaknak.... Hat mintnemondjak jo hogy elobb nem, mert igy is eleg ideges voltam. Merthat nem szamitottam En ilyenekre. De szimpatikusak voltak, En pedig elegedett vagyok a sajat formammal - ez ugye ritkan szokott igy lenni...
Termeszetessen el kellett megint menni a meleg utcan, ez komolyan valami maniaja a Lettnek, bar nekem meg szokni kell, az is igaz. Szombaton vegre nem kellett egyikunknek se hamar kelnie...
Aztan volt reggeli, vasarlas, lett volna mozi**, de otthon zenehallgatos, evos, tancolos este lett.
Fontos temak es beszelgetesek kerultek elo, vegre talan ismerkedunk is, legalabbis melyebben mint eddig.
(Tovabbra sem tudom hogy ez mennyire lesz majd jo, de hadd ne gondolkozzak ilyeneken.)
Vasarnap delutan jottem el, nem rakerdezven hogy miert mondta azt hogy "szakitas"....

**Moziba egyszeruen nem tudunk eljutni, az elso napok ota tervezzuk, egyszer mar majdnem sikerult, tegnap megint csekkoltuk, de aztan megse. (lasd: fentebb)
Eljovetelkor volt egy olyan kerdesem, hogy az egyaltalan kivitelezheto hogy mi majd egyszer megnezzunk egy filmet - erre azt tudta valaszolni hogy lehet hogy nem is szabad nekunk eljutni a moziba mert akkor szakitunk.
Igen, azt a szot hasznalta hogy "break-up".
Mint emlitettem nem kerdeztem ra hogy akkorezekszerint: ez most egy kapcsolat - marmint nyilvanvaloan valamifele kapcsolat - de olyan hogy a pasim? En meg az O pasija?



No comments: